Förlovningsringarna + äggröra!

Sitter nu hemma hos mamma, har haft ont i magen hela natten..
Älskling har sovit hos mig i natt också..
Så blev ingen skola idag, ikväll blir det mys med min finaste. 
Blir nog kanske att gå på bio, eller om man orkar då blir det paraartyy.
Men har lovat mig själv att inte dricka denna helgen.. 
För att jag håller ju som sagt på att bantar,
 tycker det går bättre och bättre,
 hoppas bara det ser bra ut sen i sommar, haha...
Så det blir ingen alkohol för mig..
Kolla hur länge jag klarar mig?!

Har ni sett den nya designen?
..  Jag lär mig mer och mera,
men kan verkligen inte med ps så blir lite som jag vill,
men det får ni räkna med..

Jag har försökt flera gånger att ta kort på våra
förlovningsringar, men det blir bara misslyckade bilder..
Så ni får nöja er med denna, ser inte alls ringarna bra alls.
Och tyvärr har jag stora "sår" & utslag på det fingret
så kan tyvärr inte ha ringen på nu..



Gick upp vid 9 idag av att klockan ringde och hade skit ont i magen.
Blev att jag va tvungen att äta lite så tog "äggröra" mums!
Och det är nyttigt också, det är inte dåligt fett utan Bra fett..

Har nyss hjälpt mamma att städa lite, så nu blir det att kolla på
någon film, och sen vänta tills klockan kan gå snabbare så
jag kan ta bussen till Mönsterås, så hämtar älskling mig där.



Jag älskar dig Anton Jonsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0