God morgon!

Är uppe med tuppen...
Känns som jag har flera timmar
på mig tills tåget går.
Har faktis ätigt frukost idag för en gång
skull, kesoooooo, tomater & knäckebröd.
Det är sjukt gott, fick i mig  ett knäckebröd
sen va jag helt död, hade hävt upp flingor
till mig också, som jag va tvungen att äta upp..

Så min mage är påväg att spricka!

25= L Ö N!
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeha!

Har inte blivit så mycket jobb på sistonde för
att jag har mycket i skolan, så jag hoppas att jag
kan börja arbeta om 2veckor, OM inte tidigare..
För det drabbar ju bara mig som sagt,
jobba mindre = mindre lön, jobba mer= mycket pengar!

Har florist hela dagen idag,
men nu direkt på morgonen så har
vi ett fett prov, hoppas verkligen det går bra!

Har inte så mycket planerat inför dagen,
mer en att jag ska:

Skolan
PLUGGA! (prov på fredag + en kurs kvar tills nästa vecka)
UT OCH GÅ!
SOLA
Kolla igenom alla mina säckar med kläder. (Om jag hinner)

Vi hörs senare...
Hoppas på att min statistik hööööööööjs ännu mera...
Mer läsare = MER PENGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0