puss

Dålig uppdatering, jo jag vet.
Men har haft mycket för mig nu, så har inte haft
tid med att blogga så mycket faktis, ;)
Men statistiken är i full gång ändå,
och hoppas att det ska blir högre ;) haha!

Första skoldagen idag, känndes skit bra faktis :)

Sitter nu hos mammsen, av att hon
har gjort skit snygga naglar på mig,
tack mamms <3
Va meningen att vi skulle
ut&gå, sen att jag skulle sola.
Men jag har verkligen inte fått
många timmar sömn i natt så orkar inte,
(JAGVET, as dumt av mig, men ändå) :)
Blir torsdag i stället!

Blir nu att hoppa in i duschen ,
sen att ta det lungt resten av dagen, :) 
Saknar min älskling också jätte mycket,
men blir en dag med dig imon. ♥
( blir att jag och älskling får ut&gå imon,
så det blir gjort, annas får jag skuld känslor för det.)



puss©

Kommentarer
Postat av: hannnnnajo

PUSSSSSSSSSSSSSS

2010-03-02 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0