underbar dag!

HELLLLLLOOOO!

Gick upp idag vi 9 eftersom vi har sovmorgon,
jag orkade verkligen inte gå på svenskan idag på morgonen.
Så är precis färdig nu, ska snart gå ner till ica och köpa cigg &
fylla på min mobil.
Kan ju som sagt inte vara utan sms, och dem gick ju i förr går !
Har faktis också ätigt frukorst, är ju verkligen inte normalt mig.
Jag äter aldrig frukorst typ, haha!

Igår jobbade jag, och när jag kom hem va jag helt död!
Somnade direkt.  Inte konstigt när jag kom hem vid halv 11
ungefär, och sen varit i skolan sen 9-3 och sen jobba till 21,
då är man någ ganska död!

Idag har man ett stort prov att göra också,
vi 15.30, hoppas verkligen jag kommer
att klara det!


Mer uppdatering kommer sen när jag är i kalmar,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0