Jag är jätte nervös tills imon när jag har arbetsintervjuen!

Sitter nu i skolan och har florist inte alls många i skolan idag :)
Johan körde in mig och Angelica till kalmar,  undebart och åka bil
i stället för tråkig buss eller tåg, haha.
Blir nog en lång dag idag, men hoppas inte på det.
Sen hoppas man på en god lunch i skolan :))

Sen blir det att fixa naglar hos mammsen,
och sen en hårinpacknings dag & sen ut&gå.
Sen har mammsen bokat bord i Oskarshamn
på resturangen min lillayster "jobbar" i.
Så vi ska vara där vid 8.
Hoppas på en rolig kvälll.

Jag är verkligen jätte nervös tills imon när jag ska på arbetsinterjuv. haha
men hoppas att det går bra iaf. ;)

Idag när jag kommer hem, OM jag nu kommer hem tidigare
blir det att ringa lite flera jobb och höra om jag kan få jobb där också,
och INTE bara sommarjobb, utan jobba på lov, helger osv.
Så kommer det bli toppppppen. haha :)



JAG SAKNAR SOMMAREN!
VILL BARA ATT DET SKA BLI SOMMMMMMMMAR NUU! :))

Nu blir det att försätta och skriva 1000000
latinska namn på blommor, åååhe as tråkigt verkligen!
Men det är bara att "bita i det sura äpplet" och fortsätta. . 

vi hörs senare. :)
puss© 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0