F*rbannade snö!

Kom till skolan vid 9 av att göra klart min svenska.
Är snart klar med den och det är verkligen så undebart.
Sen alla andra i klassen börjar vid kvart över 12, gud vad skönt för dem.
Senare blir det på lunchen att gå och kolla vart det ligger jag ska
till på arbetsinterljuv. Hoppas verkligen att det går bra idag!
OCH, att jag får jobbet. Men ska ju sitta där i 5 hela timmar tydligen.
Jag kommer soms sagt va helt slut sen när
älskling kommer in och hämtar mig.
F*N VAD TRÅKIGT ATT DET SNÖÖÖÖÖÖÖAR!

Men nu blir det att skriva svar till 12 frågor om medeltiden. .


LÄNGTAR VERKLIGEN TILL HELGEN!

♦ Fest hos Jonna på fredag,
hoppas på en rolig kväll där.
( blir förfest med lina) 

♦ ÅRSFEEEST på lördag !



& den  lördag när det är årsfest så har
jag och min älskade pojkvän varit tillsammans
i 2år & 1månad, !

Anton Jonsson,
Du är den dyrbaraste jag har älskling.
20/2-2008


uppdatering kommer senare,

puss©


Kommentarer
Postat av: linnaä'

vi kommer ha jättekul på fredag!! :D WOHOO:D <3<3 loveuu!

2010-03-17 @ 11:13:44
URL: http://rockerkid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0