Ändrade designen..

Va drygt en vecka jag skrev här nu, och det är ju inte så
bra eftersom jag tjänar pengar på min blogg.
Så det är ju bättre att man bloggar oftare och får mer pengar.
Om man inte bloggar alls så får man mindre pengar.

Men nu är det full gång igen, eftersom jag är faktis nöjd
med min design för en gång skull, (haha) jag som jämt är så envis!

Men idag blev det ju som sagt skola,
detta är nu sista veckan sen blir det ju
en hel underbar vecka lov!! 
Det är verkligen behövligt!. 

Imorgon blir det jobb
och det är man glad för, 
Hoppas att det är som man har
planerat bara..

Finns inte ord vad jag längtar efter sommaren. .
Finns massa roligt att göra om det nu är fint väder!
Och föresten är det bara snart 3månader kvar tills
vi åker utomlands.!



Kommentarer
Postat av: Anonym

tja, klicka massa på din blogg , gör gärna de på min med , ha klickat på alla annonser du ha .. :)

2010-03-30 @ 13:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0