snö storm, vi kommer bli insnöade(!)

Hejsan alla gulliga läsare ;)

Är nu hos mammsen, åkte med halv 3 tåget hem,
av att vi har målat tekningar i skolan liksom ;o
vafan är detta`?
Men kom hem vid halv 4, och sen träffade jag mormor
hos mamma, sjukt kul va det, jag va skit glad :)
'jag älskar verkligen min söta mormor'♥

Men sen va jag nere och handlade mat som skulle göras
och jag ÄLSKAR JU verkligen TACOS,
så det blev det idag också,
gjorde till mig, johan & becc.



Sen när beccan kom hem med sin pojkvän
vid namn Robin, så snackade vi lite.
Och dom åkte nyss på innebandy,
så jag är själv, :(

Va meningen att sola & ut och gå idag
med anne, men vi kom fram  till
att vi håller oss verkligen inne nu
under detta vädret, (!)

HJÄÄÄÄLPP!!!!
vi kommer bli insnöade.
Men på ett sätt så är det ju skönt 'slippa skolan' haha! ;)


Hörs senare.

puss©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0