Ny dag, nya möjligheter!

Godmorgon :)

Är nu vaken, av att jag ska nu hoppa in i duschen
och sen har min söta mamma gjort frukorst åt mig,
så förbannat gullig mamms jag har, mycket kärlek till henne!
Sen blir det att fixa sig för ska ju till skolan,
och vi har ny lektion idag, hoppas på den är rolig, :)

Men vi har ju bara den lektionen och sen inget mera.
Så det känns som att jag vill bara gå till skolan i mjukis!
Men det får i alla fall bli något bekvämt.
Får se när man slutar sen för då ska jag hem till mamma,
så blir det  att jag ska börja 'sola' & ut och gå (jogga) med
mamma, men hon ska dock inte sola, men får be min lillasyster
om hon  vill hänga med ;)

Men mer uppdatering kommer nog i skolan, :)



puss©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0