Första dagen nu ;)

Förlåt för dålig uppdatering första dagen jag egentligen ska blogga redigt, HAHA!
Men igår när jag tog bort lösenordet ifrån min blogg, så kollade jag min statestik innan
jag skulle gå och lägga mig, och jag trodde jag skulle dö!
För jag tog ändå bort mitt lösenord när jag hade fixat en ful header, (precis den jag har nu)!



bara igår på några timmar, ;o det är fan sjukt!



Men sitter nu hos pappa och nyss har ätigt, ;)  Och ska nu börja plugga på ett efterlängtat
prov, eller inte! ÅÅÅÅHE, jag fick det idag & ska göra det på torsdag liksom, och det är
gigantiskt stort också, och jag är faktis ensam om att göra det, hehe ;)

Stannade kvar i skolan idag för skulle skriva färdigt frågorna, men sen va Emina så snäll så hon väntade med mig, ;) Sen va vi inne i studion idag ockå, sjukt kul dag med dig Emina, <3
Och det blev bland annat hur många kort som helst, drygt 100 kort NÄSTAN, 81st, haha ;)
Annas så ska jag packa en del av mina kläder hos pappa & ta med till mamma
ALLA KLÄDER jag använder nu är ju hos anton och det är inte ens HÄLFTEN av alla kläder!


IMON ÅKER MARCUS UTOMLANDS :'(
till thailand utan mig, buuuuuu :/

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0