Världens bästa mamma,'

Sovit hos mamma inatt, och började vid kvart över 12 idag.
Igår blev det jätte god mat och massa mys med min mamma.
Sen så blev det att jag gick upp vid halv 8 idag och åt jätt god
frukost hos mamma typ som ' ett hotell '  haha.
Min mamma är bara för söt.

Senare gjorde vi iordning oss så övningkörde jag till kalmar,
och sen gick vi på stan lite, hittade massa fint på GINA,
som jag troligtvis ska köpa i helgen, jiihoo.

Ikväll blir det att åka ner och kolla på INNEBANDYN,
för kan ju inte vara med pågrund av att jag skadat benet
så ska kolla, sen är pappa inte på sjukhus, :(
så blir att anton får sova hos mig inatt, för jag vågar inte sova själv, hihi.


I helgen blir det att folkrace i Långemåla på lördag, ;)

Kommentarer
Postat av: Dan Banan

Det e inte folkrace i Långemåla, det är i Brusemåla :P Vi ses där! Kram

2009-09-24 @ 09:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0