Tillbaka igen,'

Nu är jag hemma ifrån Helgesbo,
det va faktis inte så tråkigt som jag
trodde det skulle vara, tycket va skit skoj.

Vi va där faktis rätt länge,
träffade massa
folk där som man inte
hade träffat på många månader
jätte kul.

Så ända hittils är min dag SÅ UNDEBART bra.

& TILLÅ MED MAJA I MIN KLASS,
VAFAN GÖR EN SÅN SÖT SAK MITT I
SKOGEN OCH I HELGESBO, ??
Du är allt för söt Maja Willner.

Sen efter det så ringde Anne,
trevligt samtal, saknat dig.
Senare blev det in till stan
och byta en tröja, & sen
fick jag allt mina EFTERLÄNGTADE
NIKÈ SKOR, ((((((((:

TAAAACK
, jag är så himla glaad.

Ikväll blir det fest med Tilda kanske,
annas blir det nog Johanna & Emil
och bada badtunna, myspys.

MEN JAG VILL FEEEEEEEEEESTA IDAG, :)

Kommentarer
Postat av: Emina

du är söt (:

2009-09-19 @ 16:16:34
URL: http://jakupovic.se
Postat av: Anonym

Asså de va fett segt i Helgesbo.

Skaffa hjärna FFS!

2009-09-19 @ 23:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0