Ta varje dag som den kommer,'

Gårdagen va en superdag för mig tycker jag allt.
Det blev att jag fick min NIKÈ som sagt, superglad.
Senare så blev det att man fixade sig snabbt hos
anton sen vidare ut till Tilda och där va Johanna också,
Sen hämtade annies anton oss, (INTE MIN ANTON) haha.
& så blev det  en FEEEST hemma hos honom, på stensö.
Jätte kul faktis, men skulle varit mera folk, så taaaack
TILDA & JOHANNA för en toppen dag .

Sen när vi skulle hem va tilda och jag SKIT hungriga så
vi betämde oss att vi skulle bli feta, tyvärrr. kännde ångets med en gång.
Men va skit hungrig verkligen, så jag kunde äta upp en FLODHÄST.
Så det blev donken för oss, där inne träffade vi världens sämsta, feta äckliga jävla personer.
URSÄKTA MIG, men jag bara HATAR DOM.
Sen blev det till Rockneby och där ifrån tog anton och jag lastbilen, jiiiihooo.

Tack för en toppen helg alla.

MEN DET SÄMSTA VA,
- att jag träffade inte min
älsklings Lina Karlsson,
så det blir att vi är nästa helg.
Saknar dig hjärtat'


And me love you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0