Skolan & Fina lina.'

Kom nyss hem till Anton ifrån skolan,
det va en toppen dag idag tycket verkligen jag.
Min älskade lina va hos mig hela dagen.
FAN VAD UNDEBART, och sen blev det att
jag hade fotografering i 3 timmar, det va  sjukt kul!
& det kommer vi ha nu hela året. jihooo.

Sen blev det att man va helt slut så
slutade lite innan 3, så tog
man bussen vid 15.25 till honom.

Och nu ska man snart åka hem till
min fina Lina, mitt ute i skogen i
KLÄCKEBERGA, och sen ska vi vidare
till Nybro, så jag ska hänga med henne
imon till hennes skola, i växjö.
Hoppas på en rolig dag imon, :')

Bilder kommer senare från fotograferingen,




- jag älskar dig hur mycket som helst min fina Lina Karlsson,
finns ingen bättre och finare person en dig i hela världen.


Kommentarer
Postat av: lina

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

jag älskar dig'

2009-09-21 @ 20:51:40
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0