Närheten betyder så oerhört mycket'

Idag har jag inte gjort ett skit mera en att sitta vid datorn typ ända
sen jag kom hem, och mublerat om lite i mitt rum, hihi.
Sen nu är jag verkligen skit trött, va redan den vid halv 8.
Och nyss förökte jag skicka efter nya linser till mina ögon, för jag ser ju så dåligt.
Men det gick verkligen inte, fick vafan damp.
Så imon blir det mina snygga GLASÖGON på, troligtvis. Får se!
Men ska nu i alla fall ska jag bädda ner mig i sängen efter att ha
tvättat av mig sminket.

Och det känns verkligen så tomt utan dig i min
närhet Anton Jonsson, jag saknar dig vid min
sida, att sova brevid . .
Denna natt kommer bli hemsk, jag är för
vann att sova tillsammans med dig,
& det älskar jag, du är allt baby.






- jag älskar dig så otroligt mycket Anton,
att minn hjärta skulle kunna spricka i miljoner
bitar för din skull.


Snart 2 hela år, och snart hoppas jag på
en gullig liten förlovning, om man törs.

& imon blir det att går upp vid kvart över 8,
några timmars sovmorgon i all fall,
men måste duscha och fixa allt innan pappa
kör mig till mönsterås imon. :')

Mer uppdatering kommer imon. :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0