Mallorca,'

Sitter och kollar igenom ALLA bilder sen jag och anton
va utomlands, det va drygt ett år sedan nu snart.
Och det finns inte ord för vad jag saknar dit.
Jag vill inget annat en att åka utomland, med min
älskade fina pojkvän igen, jag blir nu så avis, när
min bästa lina ska åka dit på lördag, och precis samma ställe
som vi va på, visst jag har vari på många stället utomland.
Men jag känner bara att jag vill komma iväg tillsammans med anton.
För både han och jag behöver verkligen komma iväg med varnadra.

TÄNK älskling . . .
- du och jag på en fin strand tillsammans.
ÅÅHE, jag längtar så. 



Bilder sen Mallorca 11-18 oktober - 2oo8.


 

                

 

                               

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0