Kärlek är bara så otroligt bra,'


Patrize Andersson & Lina Karlsson, ♥



SHIIIIIIT. !

Jag har inte skrivigt här på hela sommarlovet kollade jag nu,
MEN, jag kan säga med ett ord hur den va : BÄSTA NÅGONSIN.
Som sagt helt undebart toppen, men nu börjar det ordna upp dig
att jag ska börja blogg igan, men promblemet är att jag HATAR
min blogg den är riktigt gris ful, så Lina får jag hoppas på att hon
kan hjälpa mig. Har varit med den baben rätt mycket nu,
& det är så förbannat bra.

Sen nu börjat 2:an på JB ( JB08-FLO fina) FLORIST.
Tänk att jag skulle gått i 3:an egentligen, sista förbannade året,
men nu går jag i 2:an.  Där imot blir det en som går ut 3:an
och det är min älskade anton, JA vi är fortfarande tillsammans.

Denna månaden den 20:de så har vi varit tsm i 19 hela undebara månader.
& jag älskar dig bara mer och mera för varje dag.   

Sen när min blogg hra blivit som jag vill ha den,
då blir det mycket uppdateringar. :')

Igår va det insparken, ALLT BLEV FÖRJÄVLIGT!
Fyfan vilken piss dag.

Idag blir det bio & resturang med anton,
sen imon blir det att vara barnvakt med min fina älskade LINA,
åt min lillebror, :')

& nu höll jag nästan på att glömma att min älskade
& fina mamma har varit i AUSTARLIEN kommer hem
om 3 dagar varit där typ en månad, VUNNIT VM GULD i
cykling på 2km & 20km. GRATTIS!
kom hem nu, saknar dig så mycket mamma.


Mer uppdateringar kommer. :'D


Kommentarer
Postat av: Lina

åhhhhhhhhhhhhhhh vad jag älskar DIG . patrize'

och eftersom vi inte kunde ses idag. SÅ MÅSTE vi ses imorn, skulle vara kuuul'

pusss på världens bästa

<33

2009-09-12 @ 16:32:46
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0