Inse att vi har vänskap för evigt,'

42 frågor om din bästavän!♥


1.vad heter hon? Lina Julia Karlsson ♥♥

2. Hur gammal är hon? 17
3. När träffades ni sist? Förrförra veckan, men vi ses på lördag innnan hon åker till mallorca.
4. Vad har hon för hårfärg? Blont såklart.
5. Brukar hon färga håret? Ja
6. Vilka färger har hon haft? Brunt & blont va jag vet, (ibland svart underhår)
7. Vad har hon för parfym? Olika,
8. Är hon galen? OM hon är? hm, JA!
9. Vad är erat bästa minne? Finns många.
10. Har ni många minnen ihop? Klart, och MÅNGA flera ska det bli!
11. Vart bor hon? Rockneby & Kläckeberga, och sen hos sin mormor i nybro.
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Vi ska upp till stockholm snart, och sen hoppas jag verkligen att vi kan åka utomlands.
13. Är du avundsjuk på något hos henne? OM jag är? verkligen. Hon är  SNYGGASTE I VÄRLDEN!
14. Vad heter hennes syskon? Maja & Sara 
15. När träffades ni första gången? Såg henne första gången i verkligheten i skolan.
16. Hur träffades ni? Bilddagboken,msn, sms, & sen sågs vi. (ojs glömde fester också).
17. Vad går hon i för sporter? SPORT? :o inte vad jag vet, ut och går med sin hund daligen, haha
18. Vad kan hon göra på helgerna? Va med mig och åka till Mallorca. :'(
21. Har ni pussats? SÅKLART
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Har hänt, men vi skriver oftast det annas. :)
23. Har hon fräknar? Nej
24. Har ni kollat på film någon gång? Nej.
25. Har ni bråkat någon gång? Nopp
26. Har ni sovit i samma säng?Nej
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? ja :)
28. Har du sett henne gråta? Nja
29. Vad gjorde du då? -
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Ja
31. Har hon sett dig gråta? Tror det.
32. Vad ska ni göra i sommar? Sommaren är nu slut med 2010 blir det andra bullar,
VI SKA vara heeela tiden, och hitta på mycket skoj tillsammans. <3
33. Har hon  svikit dig någon gång? nja

34. Har ni pratat i telefon någon gång? klart
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? dö?
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? SJÄLVKLART, vi ska bo tillsammans, och sen när vi blir gamla ska vi tävla om vem som kan springa längst med rolatorn, haha. :D
37. Älskar du henne?  AV ALLT ANNAT,
38. Vad är det bästa med henne? Hon är säg själv, hon gör mig hur lycklig som helst, gör mig ALLTID glad. Det är bara bra att hon är som hon är.
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Hon ska inte vara så blyg mot mig. :)
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? BJUDA henne på ALLT.
41. Hur ser hennes klädstil ut? SKIT SNYGG, :>
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? KLART JAG VILL, och jag HOPPAS.

 
J        A       G             Ä        L        S       K       A      R         D      I       G  , ♥

Hon kommer typ döda mig,                          
men jag ÄLSKAR
hennes min på denna bilden.

DU ÄR BÄST. ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHA ÄLSKLINH <<3<3<3<33<3<3< ja blir helt jävla tårögd! FAn vad jag älskar dig <3<3<3<3<3 du&jag livet ut!!!!!! ÅHHHHHHHH <33333333333

2009-09-30 @ 08:40:21
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0