I leaving you forever,'

Vaknade nu vid halv 12, med att jag har
ont över allt, FÖRSKYLD som bara den.
Och troligtvis feber, detta va verkligen ett
JÄÄÄÄTTTTE kul söndag, när man ska ha mys
med pojkvännen. Vaknat hela natten varje timme skit jobbigt,
Men det blir att vi hittar på något
mys tillsammans  hoppas jag. Tror att jag sover hos honom
inatt eftersom det är skolan imon, och orkar verkligen inte
gå upp vid 5 imorgon, så det löser sig.

& har inte ätigt något heller idag så är cp hungrig.
Så nu snart väntar jag bara på att anton ska komma
hem till mig så vi kan mysssa, och sen en varm dusch.
Är skit sugen på att äta ute, men vafan, det gjorde vi förra
helgen, och helgen efter det också.
Men det kan ju inte skada att vi gör det denna helgen också älskling?
Så jag tycker faktis att du älskling, kan komma hem nu.
Imorgon hoppas jag också att jag träffar mamma,
så denna veckan har jag tyvärr inget internet om jag
inte är hos älskling eller hos mamma eller någon annan.

25 hela dagar kvar, jag räknar ner efter varje dag.


 

- Du är luften jag andas Anton'

Kommentarer
Postat av: Jossa

Du är snygg patrize :))

2009-09-20 @ 14:32:36
Postat av: Lina

JAG ÄLSKAR DIG .

PATRIZE <3333333333333

2009-09-20 @ 15:46:21
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0