Happy face?




Det va en toppen dag idag, jag har bara älskat denna dagen
om inte det fanns så jävla falska personer.

Men det va så bra med mamma på stan i alla fall.
Det blev att man gick upp till HM och hittade inget alls,
så kom älskling dit, och då valde jag ut ett par snygga
byxor till honom och senare en tröja, SUPER SNYGGT. :>
och jag är as nöjd för han köpte dom min älskling .

Sen så blev det att man gick till donken, och där träffade
man Amanda en snabbis, jätte kul och se henne.
Och sen vidare till en affär som jag ska köpa en kläning i till helgen. SUPER SNYGG!
Sen blev det gina, hittade typ inget. Har redan allt,
men TYVÄRR har jag inte den snygga västen som finns på gina,
så ska köpa den också. :)

Men blev ialla fall ett par höga stövlar nu, jätte snygga.
Sen blev det ett par jeans som jag är super nöjd med.
shoooppppa kläääääääääääder. i lööööv it' <3

MEN DET BÄSTA AV ALLT, ÄR ATT PÅ FREDAG FIXAR JAG NAGLARNA.
- jag längtar.


Imon blir det anton, och han ska sova hos mig och jag längar efter dig älskling.
Men kanske blir att sova hos mamma.
För jag praktiserar ju hos henne på fredag.



Saknar lina, JÄTTE mycket ..

NU blir det sängen, ska upp vid halv 5 ungefär. 
Uppdatering kommer imon.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0