För att det finns en utväg,'

Kvällen igår blev inte Johanna & Emil utan det blev
att jag och anton hyrde 2 filmer, en ny wallander, och sen
en som hette: DÖD SNÖ tyyyp, helt jävla cp. & ÄCKLIG!
Så det blev att vi kollade på film och pratade.

Vaknade vid 8, och nyss ätigt frukorst, ska nu
börja fixa i ordning mig så jag kan åka till min
B Ä S T A     O C H    Ä L S K A D E   L I N A. 
Vi kommer nog börja umgås mycket, och jag hoppas det,
för jag har så sjukt kul med dig, du gör mig alltid så glad.
& sen hoppas man att det blir en hel del bilder idag också
med min älskling.

Så ska sitta ett tag till vid datorn och kolla på alla
fjortis bloggar som är så kul, och senare fixa mig vid 10.

Senare kör anton mig ut på LANDET till kläckeberga,
& LANDET, jag ÄLSKAR LANDET, (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0