En ängel på vift som aldrig kommer till rätta,'

Vaknade vid hlav 9, gick upp
med fis, och tog en kaffe och nu
film mys innan jag ska åka in till
stan och shoppa.

Igår va det precis ingen toppen dag eftersom
jag inte fick vara med min kära lina
,
Men jag hade trevligt med pojken min,
hyrde 2 filmer som vi skulle se igår, men
det blev bara en film så ska se in film med honom nu.

Sen nu blir det också stan, som jag ska byta
en tröja och sen mina  ÄLSKADE NIKÉ skor,
SJUKT SNYGGA ÄR DOM
, (:'
Sen får man se om man hittar något annat också.

Min mamma kom hem i Måndags vid ett ungefär,
men samma vända fick hon åka akut ner till sjukhuset,
så hon kom hem igår, blir väll att jag träffar henne på Måndag
efter skolan. Glöm inte mamma att jag älskar dig.
Hoppas bara att du mår bättre och inte blir sämre.

Saknar faktis barnen på dagiset, dom är så undebara.


 
Patrize Andersson  (16 september - 2oo9)


26 hela dagar kvar ,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0