Du är min ängel,'

Skrev inte i det inlägget som jag skrv igår,
JO, ATT JAG ÄR BLOND, (:' ska bli blondare.


GÅRDAGEN: va helt undebart.
Så jävla bra va den, blev resturang & bio.
The ugly truth, sjukt bra va den.
Va biopremiär på den igår också, (:'


Gick upp idag vid 8, och så att min mobil inte va där
jag la den igår, fick en sån jävla panik. Så skulle
anton ring till den, men den va ju helt döööd.
Så sprang jag ut och kollade i antons bros bil,
& JIPPPI där lå den stackars mobilen helt död.
Så fick ladda den, och sen nu så kankse det blir att
åka hem så hänger lina med hem också. Troligtvis,
sen ikväll vet man inte vad det händer så får värsta paniken.
Men något hittas alltid på.

Räknar ner dagarna till du kommer hem mamma,
2 undebara dagar kvar sen ser jag ditt fina ansikte.

 


Det blir aldrig som man har tänkt sig,
allt blir bara så jävla fel hela tiden.
Jag hoppas allt löser sig.  .  .

Kommentarer
Postat av: bubbe

de ordnar sig ska du se :')

2009-09-12 @ 16:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0