Det är en rubrik, utan någon saga,'

   



Patrize Andersson 23 september - 2oo9

Massa ego bilder på mig, (:'

Jag hoppas att Jossa kan komma till mig nästa helg,
så vi kan fotta lite ute och så, eller så kankse min lila
och jag kan det? vem vet.

Ikväll så blir det nog ingen anton, :(
kanske ska sov hos mamma, så vi kan
åka tillsammans till Folkracet imorgon,
sen så blir det att sova hos min älskade och finaste
pojkvän imorgon i stället, så hoppas jag det blir
en toppen kväll för mig och lina. - älskardig.
och på söndag blir det kalmar och shoppa kläder, 
- i löööövit.

Snart har mamma och jag lunch och jag
hoppas vi kan äta på ceem , så blir det en
god fet sallad.

uppdatering kommer.

Kommentarer
Postat av: Lina

vilka fina bilder på dig snutttt <3'

2009-09-25 @ 17:38:20
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0