Älskade mamma,'


Foto: Patrize Andersson & Ulrika Svantesson
(stockholm 2oo8)



Min älskade Mamma, imorgon kommer du hem.
Och jag bara längtar och saknar dig.
Hoppas verkligen jag får se dig imon om det inte
blir att du kommer hem så sent.
Jag saknar dig så mycket.

& jag älskar dig hur mycket som helst.



Nu blir det att börja fixa sig, och sen åka till lina.
Men ska höra med henne om hon vill gå på
MODEVISNING, uuuh, : )
Men annas är vi hos henne och har super kul.
Bilder på oss kommer nog när vi är hos henne
för vi kan inte motstå kameran, haha.


Imon blir det praktik, fyfan.
Jag är på bätterops ridskola.
Sista veckan nu sen är det bara
varje fredag kvar,
PEPPA MIG, att jag klarar detta. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0