Ä n t l i g e n ,'

ÄNTLIGEN

har vi fått internet hos pappa.
jippppiii.  Kom nyss till honom,
ska nu snart ner och kolla på
tjejorna när dom spelar matach.
Tyvärr så kan jag inte vara med
pågrund av mitt ben, skit tråkigt.
Men får hoppas på nästa vecka eller
på onsdag.

Ikväll senare blir det nog att klippa
anton och om det inte blir av så
blir det färga & klippa honom i helgen.
Som verkligen är bestämt.
Hans hår ser fan förjävligt ut.  haha

Festen i lördags, med anne blev lyckad.
Tack alla för en undebar kväll.

OCH GRATTIS TILL ÄLSKADE ANNE SOM FYLLER 18år IDAG OCKSÅ. <3


Lina åker på lördag till det hotellet anton och jag hade i Mallorca, :'(
och ska vara där en vecka, jag kommer sakna ihjäl mig.
MEN DET BÄSTA är iaf, hon är hemma på min födelsedag. och
det är BRA, saknar & älskar dig.

Hade fotografering idag också med nadia,
JÄTTE kul verkligen,
så många bilder kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0