27 dagar kvar,'


Patrize Andersson


Det är PRECIS 27 dagar kvar tills jag är 18år.
& jag bara längtar.

Har inte skrivigt på hela veckan för att jag har inte
till gång till internet hemma hos pappa, vi får det om 2
veckor, och det suger att vänta så hära länge för det.

Har du praktiserat färdigt denna veckan på dagiset i
FLISERYD, & det va fan hur jävla bra som helst.
Tycket verkligen om det, och ALLA barnen älskade mig vafän.

Idag har jag varit och handlat kläder,
ska hanlda skorna imon och byta en tröja bara,
Anton har varit med mig , & sen åt vi på 4 kök.
Super trevligt, och är hus nöjd som helst med köpen.


OCH NU är jag fest galen. ;)
Ikväll är det Nickebo.
Och sen vill jag till lina ikväll.
HAR SAKNAT HENNE HELA VECKAN. :'(

Sen nu också när jag skulle ladda över bilder,
så går det inte, så får fixa det sen när jag kommer
hem, för min kamera har blivit helt cp.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0