Tack pappa,'




Naglarna är på plats,'

Här på bilden ser ni mina älskade naglar,
och jag bara älskar dom.
Super nöjd med dom.
TACK PAPPA <3

Sen efter jag va färdig så kom pappi och hämtade
mig så drog vi och skulle äta.
Senare så när vi skulle hem så stannade vi och skulle
handla också. Så kom nyss hem.

Så ringde älskling nyss, så han ska komma snart.
Så det blir det fim och mys. 
Köpte 4 filmer också så man har ju sig så man klarar sig. haha.


Sen nu blir det att stäääääääääääda mitt förbannade tråkiga rum, ;(

Kommentarer
Postat av: amanda

sjukt fin är du patrize. <3

2009-10-01 @ 18:04:45
Postat av: lina

så fina naglarna blev älskling,<3

2009-10-01 @ 21:26:58
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0