TACK FÖR ALLA SÖTA SMS, ♥



(Och bilden på mobiltelefonen är inte min, utan tagen från google.)


HERREGUD SÄGER JAG BARA. : )

Jag har nog aldrig fått så många meddelande, på samma gång efter kl: 00.00,
och nu på morgonen, jag satt sen och räcknade hur många meddelande jag hade
fått av all söta saker, som hade skrivit GRATTIS till mig, och det va 127st.

TÄNK 127st söta saker tänkte på mig juste då, åhe ni är allt för söta . . 
tack så jätte mycket alla som skrev.

Men den första, va faktis min lillasyster. 
Jag blev verkligen i stort sätt GRÅT-
färdig
när hon ringde inatt, för trodde
aldrig att hon skulle ringa, eller säga
grattis till mig, men det gjorde hon.
Tack rebacca . ♥♥ '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0