Söndag . .

Söndagar är alltid så

förbannat tråkiga. . .



Det finns nog inte ord, för söndagar!
Liksom inte ett piss och göra bara slappa.

Men jag vaknade ungefär vid halv 10
av att anton ska åka hem, och det
känns lika förjävligt varje gång han lämnar mig.
Sen gick jag upp ur sängen vid kvart över 10
och gjorde mig 2 mackor, men orkade bara 1 ½
fan jag höll på att dö, sen blev det toaletten DIREKT,
ut med all mat typ, jag kan fan inte behålla något,
VAFAN ÄR DET FÖR FEL?

Men nu blir det att vika hela ALL min tvätt,
och sen köra igång en till & sen städa och damsuga.

Jag är verkligen pepp på att göra en till tatuering nu till.
Så ska se om det blir av också någon gång, kanske
nästa månad, vet inte. MEN det ska bli av nu i alla fall .
Sen ikväll sa pappa att vi kunde åka in till stan och äta
kina mat, ÅÅÅÅÅÅÅÅHE så undebart gott.
Vem tycker liksom inte om det`??
JO mes bonnen anton jonsson. :)) hihi'


Nu blir det att börja med allt skit,
så det kommer uppdatering senare.
pusss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0