PALACE .

Jag kan börja med att jag älskade verkligen det stället..
Dit blir det  L Ä T T  flera gånger dit.

Förlåt för så  dålig uppdatering igår, men hann verkligen inte.
För det va så bråttom över allt, men det började med att
Angelica kom hem till mig så började vi små dricka och fixa
oss,  sen vid halv 6 tiden körde pappa oss till mönsterås,
för vi skulle förfesta hos alex, och sen tog vi 21.05 bussen in
mot kalmar, det va många man kännde där, så det va super kul!

Sen  nu idag så hämtade Henke mig hos anton så drog vi hem
till mig och kollade på film, och så gjorde jag mat åt han och mig,
och sedn väntade vi på anton. .
Men han kom  nyss typ, och han är sjuk, lilla plutten.
Så nu får vi ta hand om varandra, hihi myyss.

Nu sitter vi & kollar på, så jag ska nu kolla vidare.
Mer uppdatering kommer imorgon såklart . .

& tyvärr  blev det inga bilder igår, mer en att det finns en bild,
på anton, i mössa, sen louise, och leila. :DD'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0