Paktiken igång, :))

Lite dålig uppdatering,
menhar varit på parkitik hos mamma
idag, och sitter nu hos henne.
Började halv1 så undebart. :))

Igår blev det också att jag spelade innebandy,
men jag blev spy färdig där, så jag åkte hem.
Hyrde fil igår på tv:n, skit bra vad jag tycket.
Det va ett gott humör på hela familjen andersson
och 'jonsson' som satt i soffan, mycket skratt,
och det GILLAR JAG, :D

Har nu besällt tid för mina naglar så
ska dit imon vid 17.00.
Så det blir gjort också.
och sen blir det kläder imon troligtvis också.


Och sen idag har jag också färgat min utväxt, jihoo. :)
men det blev för orange, så ska göra det imon också '

Hoppas nu att mitt löshår och mina liser har kommit hem så
får kolla på det imon också, hihi.

Sitter nu hos mamma, och nyss har ätigt äggröra,
mumsi vad gott det är. :-D

nu blir det tv:n sen sova.

pusselipuss :*



EN SNYGGING BILD PÅ MIN ÄLSKADE MAMMA, <3

HOOOOOOOOOOOON ÄR SNYGGASET, :'D

älskardig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0