NYA MODEHUSET!

Godmorgon bloggisar ;)

Vaknade precis nyss faktis,
det blir nu att jag fixar mig och sen
blir det stan, och shoppa klääääder, :))
Det gillar jag verkligen, & det BEHÖVS!

Va först meningen att vi skulle åka tidigt in,
för emanuel skulle åka till Findland idag så anton körde in honom,
men vi kom hem från emil & johanna så sent igår,
hemma ungefär vid halv 1, och skulle upp vid halv 7,
jag pallade verkligen inte, så det blev att jag fick ta lite sovmorgon,
som jag nog har gjort resten av veckan ändå, haha. :)

Blir väll att äta något gott ute också med älsklingen, <3

Min lillasyster ska nog också in till kalmar,
så ska träffa henne en stund också troligtvis.

Blev nu kanske andra planer att vi ska till mamma sen
efter kalmar och mysa & äta gott.
LOOOVE!



uppdatering kommer senare
& bilder. .


puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0