Nu fyller jag inte år längre. .

Klockan är nu 00.15, och jag fyller inte år längre.
Mer om mina presenter kommer senare.
Utav pappa har jag fått halkan & en en vinterjacka jag
ska köpa nästa vecka, har inte varit hos mamma.
Så det blir senare .



Men efter vi va i kalmar och köpte min
älskade kläning som jag ska ha imon,
OM JAG NU ÄR FRISK, som jag hoppas på.
Hann inte att kolla efter några skor, så
det blir att jag får ta dom jag hade på
skolavslutningen, som är använda en gång.
MEN STRUMPBYXOR, :o jag hann inte köpa det.
Men det får väll bli imon i såna fall.  :))




Nästa vecka måste jag fixa mina älskade naglar också, dom ser förjävliga ut just nu.



Planksteken va hur god som helst, jag verkligen älskade den.
Och sen fick jag tårta, och sen hyrde vi en film,
som jag tyckte va helt OK, och pappa & anton kunde typ döda mig,
för den va så dålig, haha. Men jag bestämmer, för det va ju DÅ
som sagt min  födelsedag.


Bild på kläningen och så kommer imon,
för mår verkligen inte bra nu.
Så baby och jag ska nu hoppa ner i min
älskade säng, och jag måste bara säga,
JAG ÄLSKAR MITT RUM NU. :DD' super faaajnt.


Ska sova nu, puss hej .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0