Min bästa vän,'




Jag satt nyss och tänkte på min bästa vän,
- så det blev att det kom en massa tårar från ögonen.
Och hon ska åka utomland på löradag,
så kommer inte få se henne på en vecka.
SÅ jag kommer sakna ihjäl mig på henne,
Du är verkligen min absoluta bästa vän jag har.
Vi ses när du kommer hem och frmförallt ses vi på
lördag och jag bara längtar, så är vi innan du åker.
Och tänk att du verkligen ska åka till samma ställe
som mig, samma hotell och allt. .
DU ÄR BÄST.



- jagälskardig.

glöm aldrig det . .

Kommentarer
Postat av: Linnaaaaa'

Alltså, jag finner ta mig fan inte jävla ord när du är såhär gullig.

Du är min bästa vän livet ut . Och jag hoppas det aldrig ändras.

Du är verkligen speciell. Patrize.

Jag kommer sakna dig, längta ihjäl mig efter dig när jag åker bort.

Men jag ska soiva nu, Godnatt bebbbee (L)

ILOVEYOU jättejättejättemkt. Och jag menar det verkligen.

pusss'

<33

2009-10-01 @ 21:26:10
URL: http://linnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0