Mamma är en sjukling,'

Ligger nu i sängen berevid mamma och har både,
panik & damp, för jag ska ju till anton,
och mamma kan inte köra för hon är sjuk,
sen har man en annan som är DUM I HUVUDET!

Så vet inte hur fan jag kommer till kalmar för jag
har ju, alla mina grejer i ödet i fliseryd liksom.
ÅHE, jag tycker inte alls om det stället. .

Igår va ju typ som död, somnade vid 5,
och mådde allmänt dåligt.
Sen idag när jag ska vara hos mamma,
så kommer jag till henne efter att anton
har kört mig till HÖGSBY, tack så jätte mycket älskling.
Det finns i alla folk som ställer upp mer en vad
en annan gör, och ändå är man mer släkt.
HERRGUD, skaffa ett normalt liv en att vara sån som
du är, hur fan orkar du med dig själv?
Din feta äckliga kosa.

När jag kom till mamms, så va hon sjuk
så det blev tyvärr ingen prktik.
Så ligger och tar hand om henne.

Sovit i många timmar hos mamma,
och det behövde verkligen jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0