KINA MAT. .

Kom hem från oskarshamn för en timme sen ungefär,
pappa och jag har varit och ätigt där.
Det va skit gott. :))
Och nyss har jag hängt upp tvätten och tänt alla  mina
ljus i mitt rum så jag får lite mysigt när man är själv, haha'
Har tagit en massa bilder,
men vem fan har tagit sladden till kameran,
 den kan ju inte bara försvinna liksom. .

Är skit trött, så ska nu gå och lägga mig så jag blir utvilad.
Och det finns både det negativt & posetivt,
och det negativet är att min mamms är sjuk,
men det posetiva är att jag inte behöver komma till henne då.
Så imon blir det ohamn för mig, och kolla lite kläder,
och kan ändå fixa naglarna om jag ändå ska dit.
Sen kolla fall jackan finns där också än att åka till kalmar, :D
Denna veckan blir det också att jag ska färga min
M E T E R till utväxt.  haha.

Sen får pappa hämta mig i stan, så blir det hem.

Men uppdatering kommer mer imon, puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0