JÄVLA HALS sägar jag bara. .

Satan så förbannat ont jag har i halsen, kan knappt andas,
hostar som fan hela tiden.
Känns bara dött allt.


Idag blir det åter igen slappt eftersom hag inte mår toppen,
imon där imot blir det stan med anton, hoppas man kan
äta något gott också, hihi. Sen kanske  det blir fest
hos Bannez, men går dit om jag är frisk.

Idag ska bannez och anton åka in
och besikta hannes a-traktor, så
LYCKA till grabbs, :DD'
Blir annas kankse bada jakutziii med emil
& johanna hemma hos emil, om det gick för dom!






Ska skaffa internetbank också imon, jihoo :)
Sen har jag nu inte pluggat ett tag på körkortet
så ska göra det nu igen, & mamms som vill att
jag ska ta en intersivkurs i december på 2 veckor
när vi har lov, och då är det ju snarare garanterat
att jag får det under dom 2 veckorna, så jag
tror att jag lyssnar på min gulliga mamma då,  : ))


Nu blir det att äta,
mer uppdatering
kommer sen, :-)

PUSS:*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0