Jag visste det,!!

Tyvärr blir det ingen Oskarshamn för min del.
Utan det blir någon annan gång denna vecka.
Vaknade vi 11, av att min klocka ringde,
Sen så nu så ska ÄLSKLING komma hem till mig,
han är hemma idag, så han kommer till mig så ska
vi göra något gott och äta, och hoppas verkligen.
mina LINSER & LÅSHÅRET har kommit, :))

Som vanligt ligger min älskade katt här brevid mig och
ligger på rygg och har tassarna rakt upp i luften, hihi.
Han är allt för söt min lilla mogge. :)

Nu blir det att hämta ved så man kan elda,
och sen SPRINGA ut till postlådarn och kolla
om jag har fått hem det.

FÖR ÖVRINGT, du är det FALSKASTE personen jag någonsin har träffat!

puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0