JAG ÄR SÅ SERIÖS SOM MAN KAN BLI, :)

Hemma nu hos pappa, kom hem hit vid halv 8 ungefär.
Så hämtade mina linser och mitt älskade löshår idag också,
men det dumma va att jag skickade bara efter en lins,
så har nyss skickat efter, men nu blev det 2 st, så då har jag ju
3 vafan, så har VÄRSTA paniken liksom, men måste ringa dom imon
vid 9, när dom öppnar. Och avboka en lins, så PINSAMT!

Men ska fägra löshåret imon, för mitt rediga hår är MYCKET ljusare,
och sen klippa ihop det. :)

Va en toppen dag hos mamms idag, men mådde först skit på
salongen, men senare blev allt skit bra & roligt.
Hoppas det blir en lika bara dag imon också.
Men det är alltid lika roligt hos min mamms.

Har fixat mina älskade naglar i oskarshamn också,
anton kom dit sen, så åt vi och sen så drog vi hem.
Fått min 'fibk' mjukis dräckt också, myyyys är den!

Sen nu blir det mys med "fredag den 13:de"

HOPPAS JAG FÅR MIN JÄVLA JACKA  NÅGON GÅNG OCKSÅ SOM FOLK HAR LOVAT!!!
- en födelsedags present, men hej.
TACK FÖR DET!

Om 6 dagar blir det halkan, hihi. :-)

Sen nu kommer lite bilder när jag hade tråkigt, hemma.
& jag har VÄRLDENS snyggaste finne på hakan, haha:D








och jag älskar som sagt mina naglar så darför jag kanske  visar upp dom, hihi.

MEN PUSSELIPUSS på dom jätte  fiiiiiiiinnnnnnnnna bilderna, haha. :-D

Kommentarer
Postat av: The question is that

mer sånna bilder;)

2009-10-22 @ 01:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0