Is not words for such a beautiful person that you,'

Har inte alls varit någon bra natt detta för mig,
vaknat fram och tillbaka och drömt otäcka drömmar,
om min ÄLSKLING, så skrev ett sms till honom, men
inget va sant det jag hade drömt,  tur det i alla fall.


Vaknade vid  kvart över 8 av att jag fick panik,
att jag hade försvoit mig, så ska kolla buss nu och
sen till skolan, om inte det blir så att det kommer upp någon
buss som är konstig så jag åa där inne vid 12 eller 1, för
så skiter jag i det, för jag hatar bussarna ifrån Fliseryd.


Så annas blir det att pappa och vi fixar till här hemma och sen
så blir det stan, så fixar jag mina älskade naglar idag. JIPPI.
sen kanske kolla efter någon tröja eller något i oskarshamn.

Sen ikväll så blir det att anton kommer till mig,
så ska vi kolla på film och mysa med pizza,
för ska vara barnvakt åt min lillebror Philip.
Hoppas på en lyckad kväll i alla fall.

Sen imon blir det mamms.
jag längtar efter det.
glöm inte att du är GULD
värld .  

& denna helgen blir det att jag ska klippa 
och färga antons hår, ;)

Mer uppdatering kommer sen. .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0