FÖRBANNAT!!!!!

Åhe jag är så förbannad.!!!!!!!

En av mina linser har gått sönder,
men som tur va så har jag en extra,

Det blev stan idag, min jacka köpte jag,
och ett par ur SNYGGA vantar, & ett par
slit och släng skor, :)

Jag är helt förälskad i min jacka. :)
OCH JAG FICK BETALA DEN SJÄLV NU.
FYFAN SÅ DÅLIG STIL!!!
Försörjningsplikt tills jag är 21.!

Va inne på city gross också,
och köpte 4 pakert totelini,
för det är min älsklins mat.
& en god julmust.

Så anton & jag är nu propp mätta, hihi.

Hoppas på en fest ikväll,
men har inga förbannade kläder,
& INGA linser!!! :'(

Anton har tyvärr inga bilder på denna datorn.

puss:*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dra ner på brunkrämen på läpparna och bete dig som 18 som du faktiskt är & var glad för det du får här i livet och var inte som en fem åring som vill ha allt här i världen. Va tacksam fjolla! ... och "försöjningsplikt" har man inte till man är 21.

2009-11-01 @ 23:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0