FÖDELSEDAG IDAG!

Jag som nu har längtat efter denna dagen hur länge som helst,
att bli HELA 18år, och idag va denna dagen, jag fyller år idag.
Och jag är helt nöjd med dagen hitils, vaknade med frukorst
på sängen av anton, sen en gullig present, en parfyme.
Den luktade undebart. .  TAACCK ÄLSKLING!

Sen nu sitter jag här och ska stänga på en film,
sen blir det vidare att börja fixa sig  lite.
Och sen när anton kommer in så blir det att fixa
min älskade super snygga kläning, :DD'
sen måste jag ju allt ha ett par skor till det också .

Sen blir det hem till pappa som har förberätt
PLANK STEK, så undebart gott!
Han gör världens bästa plank stek min papps.
Troligtvis blir det mammsen sen .





HÄR VA MAN VERKLIGEN INTE GAMMAL, :DD'

ETT GRATTIS KANSKE?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0