DÖD . .

Det blir mer uppdatering imon, för jag är verkligen helt död.
En mycket bra helg detta förutom allt förbannat regn.
Det värsta som finns.

Tog det lungt i fredags, va på folkrace i lessebo
igår, sen på kvällen blev det utgång, fan vad kul.
Träffade hur många människor som helst, och det va    t  o  p  p  e  n.   <3

Blir mys & så med anton'
Sen är det 2 hela dagar kvar till halkan.


& JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD PÅ MIN PAPPA.
HAN HAR LOVAT MIGJACKA IDAG`?
MEN JOVISST, fick jag den?
NEJ!
Fyfan vad dålig stil, sen nu säger han
att jag får välja mellan halkan & min jacka?
Herregud , det finns inte ord för dig människa.
OCH. .
JAG VET att du läser detta, ;)




Patrize Andersson  24 Oktober  - 2oo9

puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0