ÄNTLIGEN HÖST LOV NU, :-D

Sista dagen på praktiken idag, & som jag skrev igår,
det va TOPPEN, sjuk kul om något.
Fick hem löshåret igår, så jag blektde det idag hos mamma
och klippte ihop och donade, det blev skit BRA, jag ä verkligen
skit nöjd, sen nu så är det ÄKTA hår för en gångs skull, så lockade
jag det ocg det blev skit snyggt, as nöjd med håret.

Tog ut mitt limade löshår idag, och sen imon ska jag klippa mitt rediga
tror jag allt, så imon har jag ingen praktik för vi har lov, fyfan vad undebart.
Ska höra med anton fall vi kan dra in till kalmar  så jag kan handla lite nya kläder,
för det behövs verkligen, hihi :))

Så det blev lite bilder med världens S Ä M S T A, kamera mobil. :)
Men hoppas trots allt jag får en i julklapp, för det BEHÖVS.!

& på lördag blir det lessebo för min del och hänga med anton
på folkrace, och han ska köra volvo, som är sååå bra!
Och sen på kvällen hoppas jag på en feest, :-D







Nu blir det att möta anne vid stationen snart,
sen blir det att sova LÄNGE imon, :-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0