Äntligen hemma hos Anton.'

Dagen i skolan idag har varit toppen.
Så kom precis till anton nu och kl är 17.41.
Liksom komma hem från skolan då? :o
Det är ju sjukt
, haha '

Men nu blir det att jag förstätter med mitt arbete
om jag har kvar det på datorn såklart.
Imorgon går vi bara till kvart i 11. SKIT GUTT!
Så det blir hem till anton, sen hem till mig.
Sen på onsdag så
har vi sovmorgon till kvart över 12.
Så jäkla gutt, jag älskar vårt schema.

Sen idag har vi ännu lärt oss mera om PS3.
Så här är en av bilderna jag gjorde, hahhaha.
VET att den är skitful, men vafäään.
Första gången jag klipper ut och in så i andra bilder. haha'




heeeeeeeeejhe '


HAHA, ni ser ju bara bilden, världens fulaste typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0