Älgar är läskiga.

När anton kom hem så blev det att vi åkte ut till deras jakt stuga,
som är JÄTTE LÄSKIG, fyyy, tycker inte om sånt, sen mitt i skogen.
och jag HATAR liksom skog, fy bubblan. 
Men man visste ju att anton räddade mig fall en jätte älg kom fram. HAHA
Sen så tände anton i kaminen, så vi skulle grilla korv inomhus liksom,
herregud säger jag bara, och han har packat med KOK-KORV som  vi skulle grilla.
Han är allt för söt denna lilla filuren .
Han hade med sig varm nyponsoppa också, ååhe.
Så förbannat söt, så det va kokkorv som va grillad,
sen nyponsoppa till det. Men det funkade allt.

Sen nu är man hemma hos honom, och ska åka ut
till rockneby och kolla fall Johan Falk 4 är ledig nu.
Så då blir det de, sen sova.
Sen skolan imon. Blir att jag är där inne vid 10 liksom,
och jag börjar vid kvart över 12, så det blir  2 timmar att sitta där. :(
Sen är det en 3 timmars lektin sen slutar man, :D

Men det blev faktis några söta bilder när vi va i den läskiga stugan.


 

  

En osminkad Patrize & med fina glasögon på. haha :) '


  



En gullig bild på anton&patrize, ♥

(bilderna är verkligen oseriösa haha.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0