1år sen .

Det känns så tomt i mitt hjärta, jag vill verkligen
att allt ska vara som innan,  när jag är glad,
jag är lycklig  . . Men det finns inget i min
kropp som säger att jag är det längre . .



Idag är det exsagt 1år sen jag & anton va
på mallorca, jag skanar det så oerhört mycket,
det va aldrig några problem, jag vill mer än något
annat åka utomland med dig igen .

Idag så skulle jag gå upp vid 9, men jag orkade
verkligen inte, så det blev att jag sov lite till.
Och sen vid halv 11, så kom anton med frukorst på
sängen, tack anton .  Sen blev det ätt sätta igång en film,
och nu har jag strädat antons rum, damsugit och plockat undan
allt, skräp, så hoppas han är nöjd nu .  .

Igår så som sagt så städade jag klart mitt rum, och anton
fixade mina hyllor och min tavla, bäddade rent och damsugit
och gjort jätte fint i mitt rum, så är super duper NÖJD. !

Lite bilder sen Mallorca 11- 18 oktober 2008.










Finns inte ord vad jag saknar det ,'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0