puuust, vad jobbigt!

Sitter nu kvar i skolan helt själv utan Malin, hon kom inte, :/
Men hag har jobbat satan, började med en uppgift nu,
och jag tycker den är klar, den skulle varit klar till nästa vecka!
Men den blir klar idag hoppas jag, min buss går om en timme.
Så den blir klar, DETTA GÅR FRAMMÅT & det är posetivt!

Men jag saknar att vara på Salongen hos mamma,
jätte mycket. 
Men vi ses ju dock på fredag!
love'

& inte nog med det måste jag ta bort klippsen jag har på
detta löshåret och sätta på den andra, för jag nött så mycket på
detta, det va ju helt grått förra veckan, och detta passar inte
alls in med min rätta hårfärg!
blääääääääää! ;)


puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0