Oskyldigt dömd . . .

Nyss kollat färdigt på "Bonne söker fru" & "Oskydligt dömd",
jag bara älskar dom tv:serierna :') dom är allt för bra!

Men nu ligger älskling här brevid mig och
pustar, så måste gå och lägga mig nu! hihi.

Skolan imon, blir att gå upp tidigt imon och sen
åka till Ålem och kliva på bussen där, :( åhe
så jobbigt! Sen slutar vi vid 2-3 någon gång,
så blir det buss till mammsen, för sover hos henne
i morgon för ska som sagt praktisera hos henne
på fredag ju, så på fredag vid halv 9, så fixar jag
mina naglar, jihooooooo ;)

Om mammsen inte har fått tillbaka internet hemma hos henne,
så blir det ingen uppdaterings förens på fredag när jag kommer
till älskling, eller jovisst glömde det blir ju imon i skolan,
för har som sagt datorn med imon också. 


Sovgott bitches ;)


puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0